2008/07/19

Matchbox MB-42 Tyre Fryer

Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én – nagyon kevés kivétellel –, nem szeretem azokat a Matchboxokat, melyeket a fantázia szülte és semmi közük valódi autókhoz. Ilyeneket nem is szoktam vásárolni, hanem általában úgy kerülnek hozzám, hogy részei valamilyen gyűjteménynek, amit más modellek miatt megvásárolok. Az MB-42 Tyre Fryer – gumisütő, persze a dolog gumifüstölő értelmében – is pont ilyen. Az alvázán 1972-es keltezést viselő darab először a 73-as katalógusban bukkan fel. Gondolom valamiféle hot-rodnak szánták, de… Szerintem ilyen elrendezésű rod a egyszerűen nem létezhet! Eleve, ekkora bazi nagy motor nem is tudom miben lehet. Hajóban? Óriás teherautóban? Tankban? Ha vezető munkahelyét tekintjük, akkor az a motor gigászi. Másfelől ha ennek odalépnek, akkor azonnal a hátsó kerekeire állna, nem véletlen, hogy a való világban a rodokban középen van a motor és még így is hajlamosak elemelni az orrukat az aszfaltról. Ford embléma a blokkon vagy sem, szerintem gáz. Ha már az enyém lett, megmarad, de szegényke közel sem a kedvencem.

Matchbox MB-42 Tyre Fryer. Broáf.

10 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Nekem is volt egy ilyenem, de én nem kegyelmeztem meg neki... a héten adtam el. A leszebb része a Ford embléma. :-D

Névtelen írta...

Hát igen, azt hiszem ebben is egyet értünk, hogy ez ronda...

OFF: voltam Tapolcán és 1 (azaz EGY) kisautót találtam, mindenesetre az vigasztal, hogy olyanom még nem volt. Egy Peterbilt Cement Mixer, azt hiszem valami többtagú pakknak volt a része...

Olyan, mint itt a linken:
http://www.automodely.sk/superfast/peterbilt%20cement%20truck.jpg
Alsó sor, balról a második...

Sam. Joe írta...

Ikarus 256: Ha nő lenne, azt mondanák rá, hogy "érdekes arcú".

Tommi: Hú, de fura árnyalat!

Ikarus 256 írta...

Tommi, Areh szerint 1999-es modell és az USA-ban jelent meg.
Tegnap volt a tvben egy film Kínáról, és volt benne egy vakmárna, ami sötétban, barlangi tóban él, és fura fehér volt a bőre meg a szeme. Engem rá emlékeztet a mixered hűtőrácsa és lámpája. :-)

Névtelen írta...

Tényleg itt van... Areh eszembe sem jutott, annyira fel voltam dobva, hogy lett egy ilyenem! :)

http://www.areh.de/HTML/Vers1453.html

A vicc: vann benne sofőrfigura!

Sam. Joe írta...

"Vakmárna színű mixer". Ezen percekig röhögtem magam elé a kollégák meg nem értették, hogy mi az anyám szenvedésén vigyorgok.

De nem értem, mindegyik Peterbiltben van vezető, nemde?

Más: Gyerekek, olyan cuccom érkezett meg szombaton, hogy infarktus közeli állapotba kerültem! Ma biztos nem kerül sor rá, mert otthon grafkártya tunning vár rám, de a héten... Csodát fogtok látni!!!

Névtelen írta...

Vazze... Ez a 3. Peterbilt Cement Truck-om és csak most tűnt fel, hogy mindegyikben van sofőr... Van új a nap alatt...

Sam. Joe írta...

Már nem éltem hiába! 8-)

Névtelen írta...

Gondolkodtam, mi olyan fura a képen a kisautón kívül... Hát persze! A régi háttéren fotóztad!

Sam. Joe írta...

Hű, hogy figyelsz! Igazából nagyon sok kép van kész a gépemen és várja, hogy legyen időm foglalkozni velük. Ez pedig sokáig fent volt a "használtautó kereskedésben", csak aztán meggondoltam magam és leszedtem, amikor Anrewboynak leszedtem a két Transitot, amit kért. De gondolkodom valami újabb átrendezésen, mert nem vagyok elégedett a mostani állapottal teljesen.