2008/09/07

Amerikai tematikus 3 pack-ek: Scooby-Doo!

A Matchbox 3-pack ízlésrombolás sorozatom utolsó előtti részéhez értem – a velőtrázó végkifejletet az utolsó részre tartogatom, bár be kell lássam, ez sem akármi. Szóval Scooby-Doo. Nem tudom, hogy ki hogy van vele, én konkrétan utálom. Ostoba, nagyjából annyira vicces, mint egy másfél órás felolvasás a telefonkönyvből, szóval én nagyon jól ellennék, ha nem létezne.

(Sóhaj!) Vegyük sorra az autókat! Mindhárom darab közös abban, hogy egy 2007-es ötös csomagban már szerepeltek ezzel a festéssel. A legfelső az MB-5 Chevrolet Corvette C6, ami 2005-ben került be az 1-75 sorozatba. A második az MB-52 Jeep 4x4 még 1998-ból. (Nincs róla kép.) A rajta lévő Scooby-Doo Safari Camp felirattól dobtam egy hátast! Gondoljatok csak bele, hogy micsoda távlatokat nyit meg egy ilyen hely! Például mostantól teljesen elképzelhetőnek tartom a Kockásfülű Nyúl Abortuszklinikát, vagy a Mekk-Mester Parkettacsiszoló vállalkozást! A harmadik a sorban az MB-66 City Police Car még 2003-ból, ami szerintem egy csapás a cég legsötétebb napjaiból és gyanítom valamelyik távol-keleti beszállítótól származik.

Aki el tudja nekem magyarázni, hogy ezeknek az autóknak mi a köze a rajzfilmhez, az ne fogja vissza magát és használja a kommentelés lehetőségét!

Scooby-Doo! Ha hiszitek, ha nem, VAN LEJEBB! Egy csomag még hátra van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Jeep, meg a Corvette (mint sportkocsi) még oké, mert voltak olyan részek, ahol sportautóval versenyeztek, tehát az oda elmegy, meg ha jól emlékszem, akkor olyan rész is volt, amelyikben terepjáróztak...

De egyébként tényleg gáááz...