2008/11/04

Autómodell börze és blogtali, VISSZASZÁMLÁLÁS INDUL!

Jó híreim vannak - meg egy rossz is.

A jó hír, hogy ugyan eltotojáztam az időt és ezért már nem jutott asztal, de Matchbox kolléga felajánlotta a saját asztalát. Ez úton is köszönet neki érte! Én nyitástól ott leszek. Kinyomtatom a fejlécben lévő képet, lesz rajta Matchbox Memories felirat is, szóval könnyen megtaláltok. Gyertek, találkozzunk személyesen és a cserealapot se hagyjátok otthon!

A rossz hír, hogy Matchbox kolléga nem tud jönni, vele nem tudunk személyesen találkozni - viszont gondolt ránk és átadta a lefoglalt asztalát.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello, az erdekelne, hogy nagyjából ki mikor megy, illetve, hogy mikor érdemes. A reggel 9 kicsit húzósnak tunik, de egy 11óra már talán emésztheto:)
Köszönöm

Sam. Joe írta...

Én kilencre oda megyek az asztalfoglalás miatt, bár vasárnap tényleg egészségtelen az ilyesmi.

Névtelen írta...

Én meg Kiskunlacházáról megyek, aztán majd kiderül, mikorra érek oda... Ha vonatoznom kell Pestig, meg metróznom, szerintem 10 óra-fél 11 felé ott leszek... Ha nem kell vonatoznom, akkor nem tudom...

Ikarus 256 írta...

Most fixáltam le a vasárnapi utat: 9-re fent leszünk elvileg a börzén!:-)

Sam. Joe írta...

Szuper! Én is összekészültem holnapra már.