2009/04/29

Matchbox MB-42 Mercedes Container Truck - UPDATE

A Ford után szerintem a Mercedes-Benz a leggyakoribb Matchbox típus. Az MB-42 sohasem volt igazán a szívem csücske, de mindenképp emlékezetes abból a szempontból, hogy szerepelt a Matchbox Memories első, értelmes postjában. Ez a mostani verzió a Charlie Mack jegyezte 24 változatból a kilencedik és egyben az egyik legértékesebb is. Sok minden mondanivaló nincs róla, egyszerűen más felirat olvasható a rajta lévő konténeren. A német piacra készült modellen egy ma is létező cég logója díszeleg.


Német piacos MB-42 Mercedes-Benz Container Truck. Hmmmm... "Mőbeltranszportbetríbe" (bútorszállításivállalkozás). Micsoda gyönyörű szó! Ennél már csak a "produktionsgenossenschaft" kedvesebb a szívemnek.

3 megjegyzés:

porsche írta...

Szerintem az egész túl aránytalan. Ekkora tengelytávhoz nagyobb fülke dukál, pláne a konténerhez viszonyítva. A háttérben levő Volvo is kisebb a Convoy sorozat tagjaihoz képest, de ha legalább akkora lenne, még szerintem tetszene is, mert kidolgozásra szerintem jó. Nincs kedved egymás mellett összefotózni egy Daf, KW -nem csőrös-, Volvo és jelen merga négyest?

Sam. Joe írta...

Annyira aránytalanok egymáshoz mérten, hogy inkább nem... Mint egy megtükrözött Kern András-Bujtor István plakát.

Zsizso írta...

Nekem tetszik.Én kiszemeltem magamnak a ,,Deutsche Bundespost"-osat.Pedig még csak képen láttam.