2009/04/27

Porsche a színen, avagy New Kidz on the Blog!

Kedves egybegyültek! Kérlek fogadjátok sok szeretettel e lapokon Porsche kollégát, akit sikerült rávennem, hogy társszerzőként járuljon hozzá a Matchbox Memories sokasodásához és gyarapodásához - vagy mit is csinál egy blog. Az előző, amúgy jubilleumi, négyszázadik (!) Pro Stocker post már az ő munkája. (Bekapcsoltam a template-en, úgyhogy mostantól látszódni kell/ene/, hogy melyik postnak ki a szerzője. Ezt valamiért most nem csinálja, de remélhetőleg elkezdi. SZUPEREMBER VAGYOK, MEGVAJÁKOLTAM!) Porsche foglalkozik romos Matchboxok felújításával, ami valami olyasmi amihez nekem nincs tehetségem, de mindig is nagyon érdekelt, úgyhogy ilyen postokat is várhattok tőle.

A képen minden együtt. Porsche, 400 és a misszió a 400+ (post).

4 megjegyzés:

Tommi írta...

Gratulálok!

A 400-hoz is, és Porsche kolléga társszerzőségéhez is!

Várunk kisautó-felújítós posztokat ám!

Sam. Joe írta...

Köszönjük szépen!

Zsizso írta...

A használtautó-kereskedésből a Majorette Range Rover milyen árban van?Légyszi dobj egy mélt.Köszi

porsche írta...

Jelenleg több felújításom van folyamatban, lassan haladok, mert kísérletezem ezzel-azzal - sok az ötlet, kevés az idő -, azért igyekszem bemutatni őket jelenlegi státuszukban.
Remélem tudom tartani én is az eddigi színvonalat, építő jellegű kritikát szívesen fogadok a cikkemhez.