2009/05/26

Matchbox CY-30 Grove AT 1100 Crane - UPDATE

Több mint egy éve volt, hogy a Convoy sorozat legritkább darabjáról írtam, abból az alkalomból, hogy Postás Bácsi megjött vele. Amikor kézbe kaptam már nem is fájt annyira az a kétcsilliárd forint, amit kiadtam érte, merthogy nem csak a képeken mutat jól, hanem a valóságban is. Állandó helyet is kapott az üvegvitrinemben, ahová csak a legkedvesebb darabok kerülnek. Azonban adós maradtam az NRFB képekkel, nyilvánvalóan mert az én példányom meztelenül érkezett. Pontosabban az eBay-ről, meg Arehtől nyúlt bélyeg méretű valamiket közöltem róla, de hát azért az nem az igazi. (Azt a nagy szettet azóta is siratom, amikor eszembe jut.)

Teljesen esélytelennek tartottam, hogy valaha is elém kerül még egy Grove AT 1100 Crane, nem is foglalkoztatott, nem is kerestem, de a véletlen érdekes dolgokat művel; beszereztem egy CS-60, NRFB verziót! Íme:


Matchbox CY-30 Grove AT 1100 Crane, itt mint CS-60 NRFB.

3 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Mitől más a CS 60, mint a CY-30? A többi CS-hez legalább egy táblát adtak.
Egy az eBay-ről. Az árat NE nézd meg!
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=250420232508

Sam. Joe írta...

A jó ég tudja. Gondolom csomagolás. Nem láttam még CY-30 számozást viselő cuccot, szóval passz. De simán lehet, hogy csak ezt a nevet adták neki és ilyen feliratú dobozban sohasem volt.
Az igen!!! Mondd, hogy erre a pakkra licitálsz!!!

Ikarus 256 írta...

Hát...izé...már lejárt...:'(
A hajamat téptem, amikor megláttam, hogy mennyiért ment el.