2009/09/27

Matchbox MB-59 Opel Frontera

Tudtok még olyan modellt mondani a Matchbox kínálatában, ami a festés változtatásától eltekintve több néven is szerepelt az 1-75 sorban? Nekem most nem ugrik be semmi más, csak ez. A dolog lényegtelen, szeretem ezt a modellt és ha sikerül egy normális festésű változatba belebotlanom, akkor nem hagyom ott. Areh gyűjteményét elnézve, már olyan sok nem is maradt, a teljesen fehér és a bordó az, amire költenék még így a képek alapján.

E lapokon először mint Isuzu Rodeo szerepelt egy twin pack részeként. Aztán Vauxhall Fronteraként, és végül most mint Opel Frontera. Persze jelen esetben akkor rossz oldalon van benne a kormány.


Matchbox MB-59 Opel Frontera. Areh szerint ez egy 1999-es németországi kiadás.
Viszont ha Opel, akkor rossz oldalon van a kormánya.
Semmi csicsa, Convoy kerekek mindenhol és gyári festés a hátsó világítótesteken. Hogy miért nem lehet a hátsó pótkerék is Convoy?!

4 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Eddig ez a típus nem nagyon keltette fel az érdeklődésem, de most kedvet csináltál hozz. Mondjuk egy sima fehér kéne, tennék az oldalára valami jóféle Police-matricát és kész :)

Sam. Joe írta...

Áhh, minek elrontani vele? Másfelől milyen rendőrautó az, amin nincs megkülönböztető jelzés? De a sima fehér változat nekem is rajta van a végtelen hosszúságú kívánságlistámon.

RÁJEN írta...

Csak húúúzlak... :DDD
De tényleg kéne.

AndrewBoy írta...

Én lehúztam volna róla még egy bőrt mint Honda Passport... Egyébként fless mert Opel ;)