2009/11/15

Matchbox Motor Show: Porsche

A Matchbox 1993-ban dobta piacra a Motor Show szériát, amiben egy adott gyártó két típusát helyezték egy műanyag talapzatra. A talapzat hatszögletű, egymásba illeszthetőek, hátlapja egy tükörfóliát kapott, amin szerepel az adott gyártó neve és országának zászlaja. A talapzat aljára is került ebből a fóliából egy kevés, amelyen viszont az autók típusát tüntették fel. Ez a konkrét darab a Porsche 959-es és 911-es típusát tartalmazza. Mindkét modellen kifestették az első lámpákat, a motorháztetőn a levegőbeömlőket, a csomagtérre felkerült egy közepes méretű Porsche embléma is, valamint a 911 Turbo - a 959-el ellentétben - kapott hátsólámpa festést is. Gondolom ez utóbbit azzal magyaráznák, hogy szemből nézve úgy sem látszik a tükörből, ettől függetlenül én hiányolom, ráadásul nem is hibátlan ez a darab. Sajnos belecsöppentem a vakon vásárlás hátulütőjébe, ugyanis a bal ajtó felett a tetőn van egy buboréklyuk, de ezzel még együtt tudok élni. Az első kép nem lett a legszebb, de a szemből fotózott kép még ennél is rosszabb lett.

Matchbox Motor show : Porsche
A sorozat tagjainak listája itt olvasható
Jó ötlet volt a tükör
A bal oldalon látható a pöcök, amivel összekapcsolhatóak a sorozat tagjai
Szép kontrasztos ezzel a fehér belsővel
Egy kis piros kerülhetett volna ide is
Többször nem kapott lámpafestést
Csak egy piros csík, de nagyon feldobja

4 megjegyzés:

Tommi írta...

Ahogy a felújításaidat nézem, nem lenne nagy probléma azt a hátsó lámpát egy piros csíkkal feldobni a 959-esen.

RÁJEN írta...

Egyszer akartam venni egy ilyet Mercedesekkel, de aztán elmúlt. Szép pár mindenesetre...

Sam. Joe írta...

Én felírtam a kívánságlistámra a teljes Motor Show-t, mert nagyon tetszik, hogy össze lehet őket pattintani. De persze az még odébb lesz, hogy nekem ilyen legyen.

Névtelen írta...

Gyönyörűek!