2009/12/28

Matchbox N9637 #9 - 5 pack: Citroen DS

Alapvetően nem rajongok a francia autókért, de a Citroen DS nálam a kivétel erősíti a szabályt mondás alá tartozik. Egy igazi klasszikus, vagy ahogy Joe fogalmazott, legenda. Terveztem beszerzését, de vagy nem került a kezembe egy sem, vagy csak nem szép zöldben. A fekete verzióra pályáztam sokáig, de a szerencse rám köszöntött, mikor egy ötös pakkban megláttam ebben a szép, arany színben. A krómfelni is sokat dob a külsőn, azonban a krómbelső már annyira nem tetszik, de tudom, hogy ez az ára a krómozott lökhárítóknak. Nem az alvázból van kialakítva, mivel az elöl és hátul is kilátszik, így a karosszéria színében pompázik. A lámpafestések most is megmaradtak, az index továbbra is rossz helyre került festésileg, szerencsére ez nem annyira zavaró. Legalább egy DS minden gyereknek kell, hogy legyen, nekem már van :-)

Jól áll neki ez a szín
Talán még szebb ezzel a felnivel, mint a feketével
Egy kis negatívum, nagy az illesztési hézag

4 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Lehet hogy tudok neked hozni feketét.
Ha érdekel.

porsche írta...

Köszönöm, de beérem ezzel az egyel is.

RÁJEN írta...

A nem szép zöldön kívül mind tetszik, de nekem is ez legjobban. Mik voltak még a pakkban?

porsche írta...

Rájen: De türelmetlen vagy ejnye. Csak neked, csak most megmutatom:
http://matchbox.wikia.com/index.php?title=List_of_2009_5-Packs&action=edit&section=9

A másoknak nem ér meglesni ;-)