2010/04/13

Matchbox 2008 American Superfast MB-18 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA '65

Mikor e sorokat írom, ömlik az eső, olyan szürkeség van, mintha október lenne. Fotózni kizárt, ezért egy jó régen elrakott, konzervkép köré írok körítést.

Sok dolgom nincs, hiszen a normál 1-75 (na jó, 1-100) verzió kapcsán már tárgyaltam a jármű történetét, a 2008-as Best of International változathoz pedig ellejtettem a szokásos dühtáncot a „Jól le vagyunk húzva, sállálállálá” című dalocskára.

A 2008-as amerikai Superfast változat kapcsán csupán annyi teendőm maradt, hogy felsoroljam a fenti változatokhoz képest mutatkozó eltéréseket. A leginkább szembeszökő az azoktól eltérő kerék. Nem nevezném rossznak, de a többi változaton lévő egyértelműen vagányabb. Ezen kívül hátra, a rendszámtábla helyére az „ALFA” szócska került – persze az lett volna a fura, ha azt írják rá, hogy „olasz kolbász”, vagy „sajtos makaróni”. Ennyi. Más eltérés, extra, hozzá adott érték a dobozt leszámítva nincs. Tessék kérem továbbhaladni, nincs itt semmi látnivaló! Sajnos.

2008-as Amerikai Superfast MB-18 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA '65, NRFB.

Végre van egy jó kifogásom, hogy miért nem vettem ki a dobozból! Merthogy teljesen olyan, mint a korábban már tárgyalt verziók! Na jó, nem teljesen. Itt például látszik az eltérések 50 százaléka!

Ezen a képen nem pont nem látszik, de a rendszám helyén "ALFA" feliratot visel. Ez lenne az eltérések másik 50 százaléka.

1 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Kéne nekem is egy ilyen, erre jöttem rá.