2010/04/17

Matchbox 2008 Best of International: MB-06 57 Chevy Bel Air Convertible

A múltkori önvallomásom után elérkezettnek látom az időt egy újabb 1957-es Chevy Bel Air bemutatására. Annak ellenére, hogy ez Best of International, most kivételesen úgy érzem, hogy végre megéri a spéci sorozat extra árát!

A lenyitott tetejű verzió alapvetően ugyanaz az öntvény, mint az előbb már linkelt darab, csak ugye nyilvánvalóan a tető helyett egyetlen első szélvédő alkatrésszel. A kerekeinek „fehérfalúsítása” ügyes próbálkozás, az eredeti Bel Air kerék dísztárcsájának motívumára is emlékeztet valamelyest. Egyetlen hibája, hogy nagyon szélesek a papucsok, nagyjából fele ekkoráknak kéne lenniük, hogy jól mutassanak az autó alatt, mintázva az eredeti virsliket. Cserébe az 1:6x méretarányban és ebben a „játékszer, nem modell” árfekvésben ez az egyetlen említést érdemlő hibája, amúgy közel tökéletesnek mondható. A csomagoláson nem szerepel a „Bel Air”, ezt már csak én biggyesztettem hozzá, mert a típus azonosítójegy megvan. Oldalt a „vízszintes vezérsík” fehér részében ott állnak az arany betűk a két szóval. Ezeken kívül előre-hátulra felkerültek a „Chevrolet” feliratok és a hozzá tartozó, V alakú – nem is tudom mik ezek, talán – szárnyak. A hátsó világítótest kapott egy-egy piros pöttyöt, az első meg egy-egy szürkét. Ezekkel máris több, mint a legtöbb 1-75 szériás testvére.

Elfogult vagyok, mert nagyon szeretem ezt az autót, de kivételesen úgy érzem, hogy a BoI itt megérte az árát. (Hmmm... Lehet, hogy kéne belőle egy kibontani is.)

2008 Best of International: MB-06 57 Chevy (Bel Air) Convertible, NRFB.
A fehér falú kerekek kicsit kilógnak alóla, de ez nagyjából az összes hibája.
Chevrolet felirat az orrán és kifestett világítótestek.
Bel Air embléma oldalt, Chevrolet a csomagtértetőn és világítótestek kifestve hátul.
Egy kép egy hasonló színű eredetiről az összehasonlításhoz. Gyári extra a hátsó kerekek előtt a takarólemez, ami nekem sohasem tetszett igazán.
Itt jól látható az oldalsó Bel Air felirat. Baglyosan kéne! (Húúú.)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem annyira nem jön be ez a korszak, de ez a kiadás nagyon szép! Még el is fogadnám, annyira :)

Tommi írta...

Ha az enyémen is ezek a kerekek lennének (persze a fehér oldalfal nem kötelező), nem lenne vele semmi problémám.

http://indafoto.hu/tommi/image/4096043-c59db965/13801

Sam. Joe írta...

Nekem ez a kék is bejön... 8-)

Tommi írta...

Joe, ne érts félre, nekem is bejön az én példányom, csak a kerekei nem annyira.