2010/04/24

Matchbox 2008 Best of International: MB-04 Chevy Van

Olyan sokszor írtunk már a Chevy Van különböző változatairól, hogy tényleg teljesen felesleges azzal próbálkoznom, hogy újabb, érdemi információkat írjak róla, mert nem fog menni. A túladagolás oka igencsak prózai, Porsche kolléga és én is kedvelem ezt a modellt. Ez alkalommal a 2008-as Best of International verziót húztam elő a feneketlen dobozból.

A spéci, ezért a hétköznapiaknál lényegesen drágább sorozatokat sokszor illettem már keresetlen szavakkal azért, mert semmi igazán extrát nem nyújtottak az egyszerű 1-75 modellekhez képest, de ez alkalommal erről szó sincs, sikerült egy igazán jópofa festést rittyenteni a járgányra. Mivel pont ez, a festés apró részletei a lényeg, a szokásosnál hosszabb képaláírások közé rejtettem az érdemi információkat. Megszokhattátok már, hogy a spéci kiadások itt javarészt felbontatlanul szerepelnek, mert egyszerűen túl drágának, vagy túlságosan is érdektelennek találom ezeket ahhoz, hogy két darabot szerezzek be, hogy aztán egy maradjon NRFB, egy pedig kibontásra kerüljön. Viszont Porsche felbontotta a saját példányát, így az ő fotói is itt szerepelnek ebben a postban.

2008-as MB-04 Best of International Chevy Van, NRFB.
Friss, északnyugati lazac a Globális Szállítás KFT-től.
Az apró betűkkel szedett részt majd alább tessenek elolvasni, mert persze azok az igazán viccesek.
Az ovális diszkóablak egy igáslovon kicsit szokatlan, de megbocsátható.
Itt is felbukkan a titokzatos 709-es szám az a-oszlop előtt.
"A vezetőnek NAGYSZERŰ TÖRTÉNETEI vannak és csak hal van nála." Vicces utalás a sok ország taxiján olvasható "a vezetőnél csak aprópénz van" feliratra.
A hátsó kerék mögött: "Mi az ételért halászunk", amit valószínűleg mi inkább úgy mondanánk, hogy "nem sportból halászunk".
Két kicsi ablak is természetesen ott van a tetőn - jó az kiszellőztetni a halszagot - és a beltér is ugyanaz mint a többi verziónál.

1 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Nem csoda, h nem tudtok betelni ezzel a típussal, nekem is nagyon bejön, de én két verziónál (egy gyári, egy saját alkotás) megálljt parancsoltam magamnak :)