2010/08/04

Movie Cars - Matchboxon kívüliek: Metalcar Batmobile

Sok dolgom nincs ezzel a járművel kapcsolatban, hiszen Tim Burton Batman és Batman Visszatér című filmjeit jobbára mindenki ismeri és így az autó is ismerős kell, hogy legyen. Az előbbi film 1989-ben óriási nagy durranásnak számított, parádés szereposztással és a zenéjét a Művész Akit Akkor Még Úgy Hívtak Hogy Prince szolgáltatta. Az utóbbi 92-ben már nem volt akkora nagy durranás, csak úgy középnagy. (Én egyiket sem szerettem, de ez közel sem fontos.)

Ami pedig a kisautó részét illeti a dolognak, arról beczl regélt a Metalcar nyolcvanas-kilencvenes évekbeli ténykedése kapcsán. Úgyhogy nekem annyi dolgom maradt, hogy szolgáltassam a fotókat az ERTL nyúlás, Metalcar Batmobile-ról. Tessenek fogyasztani!

Tim Burton Batman filmjeinek Batmobile-ja, az eredeti amerikai ERTL-től koppintva.
Valószínűleg ezzel a példánnyal játszottak, bár a krómszínűre festett műanyag alkatrészek egyszerűen csak a koruk miatt is nézhetnek már ki így. Ez a példány is Gyuri barátom gyűjteményéből származik, mint ahogy a tegnapi Cobra is.
Emm, mint Metalcar. Az élesség, nos... Öööö...
A Batmobile rendeltetésszerű használat közben. A fanmade videó zenéjéért én kérek elnézést, szerintem már a Scarface alatt is iszonyú volt, csak a Team America World Police volt az a film, amihez ment.

4 megjegyzés:

Tommi írta...

Nekem is van ilyen, de a matrica már nincs meg a tetejéről.

A háttérben meg áll egy valamilyen extrém csicsa festésű Ford Crown Victoria és a Shelby Cobrád a felújítás előtti állapotban, egy Chevrolet Blazer, és egy bordo Rolls Royce Silver Shadow.

Charlie Brown írta...

Megnéztem a videót, ó egek, de gagyi volt az a film, igazi ZS kategória. Ez a döcögő, felspoilerezett kacat, a seggében pislákoló tábortűzzel, mein Gott! Olyan kanyart vett a kampós kábellel, amit én is gyorsabban veszek a széria 1.4 Astrámmal :D

Névtelen írta...

ZS-kategria az eszed tokja! A mai technika mellet persze lassabbak az akciójelenetek, de a színészi játék nagyon ott van. Talán pont ezért erőtlenek a mai filmek!
A kocsi nekem is megvolt, és nem sokkal a megkapása után le is tört a szárnyacska vége! Ennyit a minőségéről!

Sam. Joe írta...

Srácok, ha egymásnak estek, kíméletlenül moderálni fogok!