2010/09/09

Matchboxon kívüliek: Siku 2544 Böckmann trailerre variációk

A pár napja bemutatott Siku 2544 PKW mit Transport-Anhänger szett kapcsán Rájen felhozta ötletként, hogy a régi Siku trailer, valamint más gyártók Porsche-i által össze tudná rakni ezt a kis szettet. Nos, nekem ugyan nincs meg a régi autószállító utánfutó, ám a jelenlegi felhasználásával egy hasonló egyveleget én is ki tudok hozni. A Norev Porsche szalonhoz mellékelt Cayenne Turbo ugyanis rendelkezik vonóhoroggal. Előtúrtam hát egy Hot Wheels Carrera GT-vel egyetemben. Hamar összeállt a vegyes hármas, nem is mutat rosszul, de csak terep állásban célszerű a SUV-ra kötni az utánfutót, mert az alacsonyabb vonóhorognak köszönhetően még így is felé lejt picit. A Hot Wheels 2009-es GT-je került a kezembe, ami méretileg igencsak alulmúlja a Siku szintjét, de színben odaver neki. A színek harmóniáján elmélkedvén eszembe jutott, hogy nemrég kaptam egy narancs Siku Cayenne Turbo-t és egy szintén Siku Carrera GT-t piros színben. A 2544-es - ami egyébként a trailer száma - szettnek máris összehoztam egy recolor verzióját. Mondja valaki, hogy nem lehet jól elleni egy utánfutóval - a Mattel figyelmét külön felhívnám erre.

Siku 2544-es szett másként
A narancs dukkózás fekete felnivel nagyon jó párosítás
A piros sem a GT színe
Siku, Hot Wheels és Norev egyveleg
A Hot Wheels lényegesen kisebb, mint Siku testvére
A Siku és a Norev Cayenne modellje szinte egyforma méretű
Hot Wheels - Porsche Carrera GT
Siku 1062 - Porsche Cayenne Turbo
Siku 1001 - Porsche Carrera GT

1 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Ez jó játék! Az első szetthez valóban a régebbi utánfutó illene, főleg, hogy van belőle piros is, illetve piros-sárga is. Sőt piros-fekete is, csak nem nekem.