2010/11/07

Matchboxon kívüliek: Realtoy Ford Focus WRC

Én bevallom őszintén, hogy kedvelem a Realtoy termékeit. Az árukhoz képest egész jó minőséget produkálnak. A jó formai megvalósításaik mellett szeretem, hogy gazdagon tampózzák a kisautóikat, melyek ezáltal még élethűbbek, szebbek lesznek. Nincs ez másként a most bemutatni kíván Ford Focus WRC-vel sem, ami nekem jobban tetszik, mint a Matchbox utcai kivitelű megvalósítása. Szolidabb verzióban már szerepelt nálunk is - Tommi-nál is - egy ilyen járgány, illetve Ikarus 256 kolléga jól kitárgyalta az ugyanilyen, általam is megvásárolt példányt. Magam is csak a randa kerékválasztást tudom felróni neki, éppen ezért megmutatom, hogy milyen is, ha szép, hozzá illő kerék van alatta. Szétfúrás után a Matchbox talán legszebb, sokküllős felnijét dobtam be alá, amit elöl egy kis ültetéssel egészítettem ki. A beltere is meglepően részletes, főleg, hogy rendes kormány van benne, a sportülésekről nem is beszélve - igazából csak azok miatt vettem meg -, ám egy bukókeret még elfért volna benne, amit az árulkodó jelek alapján szerintem terveztek is bele.

Ha már a Realtoy bizarr kerékkombinációinál tartok, a Focus vásárlásánál rászántam magam, és az eddig mindig otthagyott piros Boxster-t és kék Cayenne-t is elhoztam. A helyzet ugyanaz ezekkel is, mint a Focus-al, korábban volt normális kerékkel szerelt változatuk - lásd linkek -, de mára csak ezekkel a borzadályokkal lehet megvásárolni. Remélhetőleg felhagy a Realtoy ezen rossz szokásával, mert számos olyan típust megmintáztak, amit mások nem az 1:6x méretarányban. Csak hát előszeretettel tesznek alájuk diszkófelniket.

Van olyan ember, akinek tetszik ez a felni?
Matchbox-ot megszégyenítő a tampózás mennyisége
Ugye mennyire jobban mutat, ha szép kerék van alatta?
Részletesen kidolgozott a műszerfal. A padlón és a kerékdobon levő lyukak egy bukócsöves verziót sejtet.
Realtoy Ford Focus WRC
Realtoy Porsche Cayenne
Realtoy Porsche Boxster

10 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Hányszor otthagytam már Realtoyt a kereke miatt...
Nem lehet mindegyiken kereket cserélni.

Sam. Joe írta...

Huhh, hihetetlen az átváltozás! Az eredeti kerekeivel egy kukázni való ipari hulladék, szép felnikkel meg azonnal kéne... A többit is cseréled?

RÁJEN írta...

Igen-igen-igen!!!
Így kell ezt.

porsche írta...

Mivel a porkékból vannak normális kerékkel szerelt verzióim is, így azok alatt még nem tervezem a cserét. Ez sem maradt így, mivel csak az ülések kellenek belőle, ment a donor dobozba.

pittlaren írta...

Eredeti felnikkel förtelem, míg matchbox-félével egyszerűen mesés!

Sam. Joe írta...

Jól értem, hogy akkor ezt donornak vetted?

porsche írta...

Igen:"a sportülésekről nem is beszélve - igazából csak azok miatt vettem meg".
Látván, hogy mennyire jól néz ki így, már kacérkodtam a gondolattal, hogy kéne egy megtartásra, ami kapna csövet is, de túl sok vasat tartok egyszerre a tűzben...

Sam. Joe írta...

Hááát... Szerintem gondold át! Ezekkel a kerekekkel kibaltázott jó!

Amúgy tudod mi a poén? Hogy a nyomoroncok tudják ám ezt maguktól is!!! Nézzétek csak meg!
http://matchboxmemories.blogspot.com/2007/06/matchboxon-kvliek-part-iii-fast-lane.html

porsche írta...

Megtartásra korántsem ezt a darabot választottam volna, mondjuk nem is válogattam, csak megfogtam az egyiket és beletettem a kosárba. Ráadásul az alatta levő MB kerék nyomtávja keskeny is hozzá, egy picit nagyobb kéne.
Hozzáteszem piszkosul tetszik, de ezt sikerült magamban elfojtanom.

Sam. Joe írta...

Ja, hülye vagyok, linkelted is ugyanezt, amit most én.