2010/12/28

Matchbox MB-65 Volkswagen T2 Bus

A Matchbox 2008-ban debütáló Volkswagen T2 Bus-áról bővebben a Superfast negyvenedik évfordulójára készült darab kapcsán olvashattatok nálunk. Az a darab egy igazi gyöngyszem, minden földi jóval ellátták a Mattel műhelyében. Ahhoz képest a normál, 1-75 beli rokona fapadosnak tűnhet, de szerintem ez nem így van. Talán az autó egyszerűsége - és szép kidolgozása - is adja, hogy egyszínű fényezéssel, valamint a kellő részletek - például lámpák, hűtőrács - kifestésével is nagyon jól mutat. A lökhárítók krómozására sem mutatkozik igény, fehér színűen is kellőképpen impozánsak, ráadásul az igaziak többsége is fehér lökhárítókkal hagyta el a gyárat. Krómozásból azért jutott a kerekekre, amik erősen hasonlítanak az eredeti modell gyári dísztárcsás felnijére. A kevesebb néha több alapon, nekem ez a zöld színű darab tetszik a legjobban, ami a 2009-es év első színvariációja.

Nekem ez a kivitele tetszik eddig a legjobban
Porig ültetve is jól nézne ki
Egyszerűen kikódolható rendszám
Itt több a részlet, mint a túloldalt
Sajnos a beltér megörökítése nekem sem sikerült maradéktalanul
Nem egészen ilyen a Matchbox, de a nyitható tető és a szín stimmel

4 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Nekem is nagy kedvencem ez a darab. Főleg, hogy ez sokkal ritkább volt, mint a piros. Tényleg jó lenne ültetve.

RÁJEN írta...

Egyik legjobb az utóbbi években, ez kétségtelen. Igyekszem belőle minden színt beszerezni...

Tommi írta...

Nekem a narancs van meg 2008-ból, meg ez. A két legszebb. A piros az túl élénk. Inkább Ferrarira való.

Sam. Joe írta...

Csak egy szó, srácok: SPENÓT! 8-)