2011/04/13

Matchbox CN-100 Micro Connectables

Mikor először láttam képen ezt a maroknyi csapatot, akkor azt hittem, hogy lesz egy Connectables-es Porsche 911-em. A mostani börzén jutottak el végül hozzám, ahol is nagyon meglepődtem, ugyanis nem hitem volna, hogy ezek ilyen picik. Nem is tudtam, hogy ekkorában is készültek kettő vagy több darabra szedhető műanyag Matchboxok. Az 1991-es katalógusban leltem rájuk először a tizennyolc darabos CN-100-as kódnevű szettre. Egy az egyben a nagyobb testvére felépítését követi, abban csak méretében tér el, illetve egy picit gagyibb benyomása van. Ettől függetlenül funkciójukat teljes mértékben betöltik, a tűzoltón még a vízágyú is mozgatható.

Ekkora egy normál Matchboxhoz képest
Az igyekezet megvolt a részletekre való törekvésre
A patentok sem változtak a nagyhoz képest
Kerékvariáció nem nagyon akad
A Buggy motorja alatti sárga rész elég oda nem illő szerintem
Mehet a varia
A csavaros rögzítés is megmaradt
Részlet az 1991-es katalógusból

1 megjegyzés:

somytomy írta...

Nekem van pár ilyen Mcro connectable járgányom, többek közt ez a porsche is megvan.