2011/04/12

Matchbox MB-04 1969 Volkswagen Karmann Ghia Convertible

A Matchbox egyik legjobb ötös pakkjából származó sárga Karmann Ghia kivitel kapcsán már minden a lényegesebb információ elhangzott mind az igazi, mind a Matchbox kivitelt illetően. Ebből kifolyólag az sem újdonság, hogy ez a bilikék színű a premier modell, amihez én egy hármas pakk keretein belül jutottam - a Lexusról itt olvashattok. Joeval ellentétben nekem ez a világoskék árnyalatú darab is tetszik, de a tavalyi lila már nekem is túl sok. Amit a modell kapcsán nem nagyon értek, az az elöl és hátul kialakított európai méretű rendszámtábla, amire eddig csak hátulra festettek amerikai rendszámot.

Minden részlet kifestve, de azért a rendszámtábla festését hiányolom
A lökhárítón levő extra lámpa csak a fényképről tűnt fel, hogy van
A beltere pazar, a tükör igencsak jelzésértékű
Nekem ebből a hármas pakkból van meg
Az 1-75 blisterben pedig ilyen

Nincsenek megjegyzések: