2011/09/01

Matchbox MB-06 Ford Focus - UPDATE

Előrebocsátom, hogy kicsit csalni fogok ezzel a poszttal, mivel a most bemutatandó színvariáció nem szerepelt az 1-75 sorban, így az MB-06 kódolás nem teljesen fedi a valóságot. 

Mivel Joe már mindent leírt az eredeti autó és az MB-06-os Focus történelméről, tessék átkattintani az ő bejegyzéséhez, majd visszatérni ide és folytatni az olvasást! Mint azt rövid bevezetőmben említettem, ez a szín nem szerepelt az 1-75 sorban. Jelen bemutatónk tárgya, a kék színű Focus csak az 1999-es "Euro Sports" 5-ös pakkban szerepelt. Mivel az enyémen az 5x2 küllős kerekek vannak, ezért az is kiderül, hogy a fent említett 5-ös pakk A-verziójából való. A B-ben a vitatott szépségű virágmintás kerekekkel szerelték a kisautókat. 

Ez a kék Focus annyiban különbözik a linkelt bemutatóban lévőtől, hogy teljesen utcai széria, nincs rajta semmilyen különösebb extra festés, csak a részleteket emelték ki rajta. Egyszerű, de nagyszerű. Pár hónapja vettem egy PeCsa bolhalátogatáskor, ha jól emlékszem 200 kemény magyar forintért.

Egy jó kiállású utcai autó.
Ezen már van hátsólámpa festés.
A szegecs teteje elég durván látszik.
A beltér ebben is szépen kidolgozott.

6 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Szerintem nem fizetted túl. ;-) Jó bolt volt.

Tommi írta...

Bőven jó volt. Az XK8-as kéne még abból a pakkból, a többi annyira nem jön be.

somytomy írta...

Nekem megvan ez az Euor Sports pakk, bár szegény Focusról leáhmlott a festék (bár legalább nincs egyedül, emrt az Audiról is). Nem is emlékeztem, hogy ez ennyire fényes volt.

RÁJEN írta...

Nekem is tecc. Nincs is Focusom, jut eszembe.

Sam. Joe írta...

somytomy: Te jó ég! Azt hogy? Magától levedlette, vagy "szétjátszottad"?

porsche írta...

Továbbra is úgy érzem, hogy nagyon eltalálta az MB a Focust.
Nekem a pakkból még a fekete 911-es kéne, olyanom még nincs :-(