2011/10/07

Matchbox Volkswagen Caddy

A Matchbox 2009-ben megjelenő ötös pakkjaiban van pár olyan modell, amit szívesen látok(nék) a gyűjteményemben. Sajnos persze ezek többnyire nem egy pakkban kaptak helyet, hanem jól szétszórva, így azok külön történő beszerzése nem mindig a legegyszerűbb feladat - vagy csak csupán gazdaságtalan. Mivel nem is olyan rég jókor voltam jó helyen, így az egyik ilyen kisautót sikerült megkaparintanom. Ez nem más, mint egy Volkswagen Caddy a City Action névre keresztelt pakkból. A DHL csomagküldő szolgálat színeit viseli magán, így természetesen élénksárga színt kapott, amihez kontrasztként fekete lökhárítók kapott. A pontot az i-re a krómozott felnik teszik fel, amikkel együttesen igencsak dögös látványt nyújt, egyből bele is szerettem, mikor két évvel ezelőtt először megpillantottam. Ráadásul itt az első fényszórók festetlensége sem hat fájóan, belelátom, hogy sötétítettek a pilácsai. Hátulra szerencsére jutott egy kis piros paca lámpa gyanánt, ami egészségesen hat az összképre.

A fekete-sárga szín és a krómfelni kombó nagyon jól mutat
Egy jól ismert névjegy
Hátulra kapott lámpafestést

2 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

A pakk többi része miatt én sem vettem meg, de nagyon bejön.

Sam. Joe írta...

Nekem csak a busz nem tetszik a pakkból, úgyhogy meg is van.