2012/03/25

Matchbox Code 2 Dodge Delivery Truck

Matchbox Dodge Delivery Truck-nak már jó pár változatát prezentálta Joe, így nekem tulajdonképpen nem sok dolgom maradt tájékoztatás ügyileg, elég csak a linkre kattintanotok. Gyerekkoromban találkoztam először ezzel medzsóval, ami konkrétan a sárga Hertz-es változat volt és az egyik cimborám tulajdonát képezte. Az a darab akkor megfogott, ami főleg a nyitható raktérajtónak volt köszönhető, én  "csak" egy ponyvás - szintén sárga - Volvo teherautóval rendelkeztem. Tulajdonképpen újrakezdésem óta nem nagyon jutott eszembe, hogy kéne nekem egy ilyen Dodge, aztán először a Pirellis szettem teljessé tételének szándékakor horgadt fel a birtoklási vágy. Potenciális jelölt nem vetette magát elém, én sem nagyon törtem magam utána, míg nem Ikarus 256 kolléga nem dobott egy körmailt pár eladó Matchboxról, amik között volt egy ilyen Commando is, amire azonnal szemet vetettem. A címből már kiderülhetett számotokra, hogy nem az említett két típus valamelyikéről van szó, hanem egy reklámcélokra szánt kivitelről. A színösszeállítást tekintve megegyezik az egyik szériagyártású darabéval, azonban a raktér matricázása a német MoYShop weboldal logóját és annak címét viseli magán. Ez a logó adta a löketet a birtoklására, ugyanis az egy Porsche 911-es sziluettjébe lett belecsempészve, elég pofás módon. Sajnos nekem néha egy ilyen kis apróság is elég egy kisautó megvásárlására.

A festésbe csúszott egy kis bibi
A sziluett a lényeg
Egyszerű, ám mégis részletes
Gyerekkoromban ez tetszett benne
Név és sorszám nélküli doboza van

Nincsenek megjegyzések: