2012/05/05

Matchbox MB-20 Volvo Container Truck – Supersave Drugstores


Több mint egy éve nem járt nálunk Volvo Container Truck, pedig halmozom a típust, úgyhogy amikor rendezkedés közben a kezembe került ez a verzió, nem raktam vissza a dobozba, hanem közöltem vele, hogy túsz ő most bizony jön velem a blogra.

Mivel bőséggel szerepelt nálunk korábban – tessék csak visszalépegetni a fenti linkről! – bátran hanyagolhatom a tőlünk ilyenkor megszokott ismertetőket. A Bamca.org szerint a Supersave Drugstore verzió egy brit „promó”, ami úgy Code 1, mint ahogy az Unic változat is ország és elárusítóhely exkluzív volt. Túrtam kicsit a netet, de nem találtam meg a céget, az is lehet, hogy már régen megszűnt, vagy beleolvadt valami más láncba, ami annak a fényében, hogy a Bamca.org 1987-re keltezi ezt a kiadást, egyáltalán nem elképzelhetetlen. Így vagy úgy, teljesen jól hozza egy olcsó szupermarket hálózat teherautójának hangulatát, szerintem kitűnő.

Mint az jól látható, NRFB és nem is óhajtom molesztálni ebbéli állapotában. Ezért a bontatlan csomagról készült kép mellé elhelyeztem pár olyat, melyek korábban már itt szereplő MB-20 Volvo Container Truck verziókról készültek és az összes olyan részletét megmutatják, melyet a doboz eltakar.

 Matchbox MB-20 Volvo Container Truck – Supersave Drugstores, NRFB.
 Nózik. Tulajdonképpen nekem nem fáj, hogy nincs belterük.
 Ettől lesz jó játékszer. Bele lehet tenni mindenfélét és el lehet szállítani azt a szőnyeg egyik sarkából a másikig.
 A plató alatt a légfék- és az üzemanyag tartályai nagyon jópofa részletek.

2 megjegyzés:

porsche írta...

Nekem ez a verzió tetszik a legjobban, bejön ez a szín.

RÁJEN írta...

Ilyen Volvóm nekem is volt régen. Jó, nem ilyen, hanem amin két nagy kábeldob volt. Akkor vettem elő mindig, amikor a (szintén) 1:100-as utasszállító repülő makettjeimmel játszottam repterest. Volt 5 darab, Tu-134, Tu-154 és T-144 biztosan, meg talán egy DC-10, illetve egy Trident a BA színeiben, az volt a kedvenc. Autóból igen kevés volt a "reptéren" ilyenkor...