2012/09/11

Matchbox MB-58 Rock Shocker

A Matchbox Rock Shocker nevű fantáziamodelljéről már írtam bővebben a 2009-es bemutatkozó modellje kapcsán. Nem terveztem gyűjteni a különféle variánsait, de az idei modell kapcsán többször fontolóra vettem a boltban, hogy a kosaramba teszem és nem vissza a polcos akasztóra. Erős voltam mindaddig, míg nem egy bontott és egyben "jóárasított" példány elém nem vetette magát. Ez a sárga-fekete fényezés a grafit kerekeivel nagyon tetszik, ám még sem a gyűjteményem lakója lesz, hanem bizony előbb vagy utóbb - szerintem inkább utóbb - át fog majd egy kicsit alakulni, ami több lesz holmi átfestésnél. Erről többet nem mondok, majd idővel meglátjátok.

Tetszik ez a szín a sok fekete műanyaggal
A felni színe is jól passzol a kisautóhoz

Nincsenek megjegyzések: