2014/10/10

Matchbox MB-90 BMW X5 Police (E53)

Megint az a ritka eset állott elő, hogy egy korábbi postot folytatnék onnan, ahol az abbamaradt. Nevezetesen az egyel ezelőttit.

MatchboX5 reloaded
Mint az a nyájas, szemfüles olvasónak feltűnhetett, a BMW X5 négy változatát említettem, de csak hármat tárgyaltam.

Ennek az az oka, hogy legnagyobb meglepetésünkre a Matchbox idén elővette a ládafiából pont azt a rendőrségi X5-öst, amit a fentebb már linkelt postban bemutattam. Csak éppen módosított az öntvényen, nem is kicsit.

Ami mindenképp pozitív, hogy megszüntették a bal kerék, oldalra kilógása típushibát. Viszont ami nem feltétlenül az, hogy az eddigi külön alkatrész fényhíd mostantól egy darab a szélvédővel – ehhez persze át kellett vágni a tetőt. Ez nem feltétlenül rossz hír, mert szerintem nem néz ki rosszul, ugyanakkor azt is jelenti, hogy a fényhíd innentől szükségszerűen azonos színű lesz a szélvédővel. Ezzel viszont már inkább van bajom, ugyanaz, mint a Renault Master mentőnél: régebben sikerült az ilyesmihez olyan színt választani, ami fényhídként emészthető. A sötétszürke szerintem nem az. Értem én, hogy valamit-valamiért, de ha már rendőrautó, amivel az egység sugarú kölk úgyis „nénózni” fog, akkor szerintem a fényhíd színe felülírja a szélvédőét.

Metropolitan Police festésű BMW X5. Igaz, ez már a második generáció az E70.

A jó hír viszont az, hogy tényleg csak ennyi a baja. A motívumhoz, amit ez a 2014-es kiadás visel, meg csak gratulálni tudok! Zseniálisan hozza a brit Metropolitan Police Service – melynek mibenlétével kapcsolatban mindenféle fejtegetést elsunnyognék itt most, tessenek kedves lenni önkiszolgálni az ügyben – festésének hangulatát. Azért csak a hangulatát, mert ügyesen beiktatták a „MBX” szócskát a feliratba – amiről tudjuk, hogy a Matchbox rövidített alakja –, megúszva így a licencelés költségeit. Jópofa húzás, engem megvettek vele.

Végre egy kortárs Matchbox amit megdicsérhetek és ajánlhatok! Lenne jó pár ötletem még, hogy mit kéne elővenni még a ládafiából.

 BMW logó a nóziján! Mikor láttunk ilyet utoljára Matchboxon? Az eleje felvenne még egy kis festéket.
 Remek Met Police festés mimikri!
Hátulja is van ám!

Nincsenek megjegyzések: