2015/09/20

Matchbox 2001 On Patrol - BMW 328i Police (E46)

Megkockáztatom, hogy a Matchbox feldolgozta, „Derrick” 3-as BMW-vel igazán jól el vagyunk látva, de eddig csak kifejezetten szép változatokat láthattatok. Eddig.

Fallen off the merry go around edition
A fenti linkről szépen visszafelé kattintgatva mind a Matchbox eddig bemutatott, E46 feldolgozásait szemügyre vehetitek, mind a típusismertetőt fellelhetitek. Az „E46”-ból, a „E”, azaz az „Entwicklung” - ami gyönyörű szó, már majdnem olyan szép, mint a „Möbeltransportbetribe” - megfejtéséhez pedig ide érdemes kattintani. Ezzel a közszolgálati jelleg mintegy letudva.

Ez a változat 2001-ben volt az „On Patrol” – kb. őrségben, szolgálatban – nevű ötös csomag része – lásd alább. Egészen biztos vagyok benne, hogy ez volt az első E46-os BMW Matchbox amit megvásároltam, mert annyira örültem hogy ilyet leltem, hogy a festése ellenére azonnal megvettem. Pedig ronda. Nem kicsit. Nagyon! Kb. olyan, mintha az utazó vidámpark körhintájáról pottyant volna le, a körben forgó UFO és a két rózsaszín, táltos egyszarvú közül.

Van még legalább egy példányom ebből a típusból, aminek – fogalmazzunk úgy, hogy – nem annyira sikerült jól a festése, de közel sem ennyire pusztító.

Majdnem BKV-kék alapokon, piros mezőben, fehér Sheriffcsillag. Mesés! Az "MB" szerintem nem Mlada Boleslav, de ki tudja...
 Metro. De a kerekei szépek!
 3 Police és kifestetlen backend. Egyetlen mentségem, hogy ez volt az első E46-os Matchboxom és ennek a csúf festésnek is örültem.
Ebből az ötös pakkból van és ami egészen hihetetlen, hogy nyilvánvaló hiányosságai ellenére, még mindig ő a legszebb...

Nincsenek megjegyzések: